Löningsnatt

När klockan slog 12 inatt så kom lönen in på folks konton vilket syntes på Slick inatt. Det var bra med folk och riktigt bra standard på brudarna. Jag spanade snabbt in en 26 årig blondin med finskt efternamn. Dessvärre hade hon nån gorilla i närheten som insisterade på att gå emellan så fort han fick chansen.  Ice fick en brud på sig så fort han entrade dansgolvet men lämnade henne ganska snabbt då hon inte uppnådde den rätta standarden.

I övrigt intressant att se två tjejer i en soffa som hånglade upp varandra i omgångar. Den ena tjejen gjorde ridande rörelser också. riktigt sexigt, men effektiviteten av att rida en tjej kan ifrågasättas. Tydligen fick en kille som tidigare nämnts i bloggen erbjudande om trekant av dessa också. Ok att han har flyt med tjejer men snacka om att få jackpot! varför i helvete sa han nej??? Slöseri på oportunities ju!

Blev ingen efterfest inatt då vi var lite sega denna kväll.

/ Barracuda

Kommentarer
Postat av: tjejen som blev riden

Känner mig inte alls träffad. Synd bara att hon var lite för full för att fullfölja..

2009-04-24 @ 13:55:05
Postat av: matte

hahaha såg fan dom jag med. sicka brudar

2009-04-24 @ 23:00:41
Postat av: J

Känner mig inte alls träffad jag heller. :) Hehe ja, sorry tjejen, det har du rätt i.

2009-04-25 @ 11:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0