Låt mig vara...

Lite ventilation från min sida. Nu när jag varit sjuk och inte haft så mycket nya äventyr att komma med så tänker jag berätta mer om ministalkern som Ice nämnt i ett tidigare inlägg. För att citera honom som gav en ganska klockren beskrivning av henne:

"Hon är mörkblond, halvstora stressbollar och smart som en kratta ungefär. Om hon har handväskan på ena axeln så skulle det resultera i att hon gick runt i cirklar, så smart är hon. Dessutom är hon ju från Sandviken så antar att man inte kan förvänta sig så mycket ;)"

Jag tror att hon äntligen börjar förstå mina vinkar nu. Vinkar som varit något liknande dessa: "Nej, jag vill inte hitta på nåt", "Nej, du får inte följa med mig hem efter krogen", " Nej jag vill inte dansa, jag vill bara hänga med mina grabbar just nu" och " Jag vill inte hitta på någonting alls med dig, jag är totalt ointresserad och skulle hellre sitta och spela fickpingis en hel kväll istället för att vara med dig".  Vissa av er kan tycka att den sista var hård men den var även välförtjänt.

Nu hör hon bara av sig när hon ska festa och det är precis så jag vill ha det så länge hon tar med sig härliga kompisar. Hon skulle säkert bli grinig om jag rörde dem istället men det struntar jag helt ärligt i. Dessutom blir The Scout och Ice nöjda över situationen,

-Barracuda

Kommentarer
Postat av: Funderare

Hmmm om ni valde tjejer som passerat 18-års strecket kanske ni skulle kunna finna något intellektuellt utbyte av dessa flickor istället för att avvisa dem som "blåsta som krattor". I övrigt så kanske dessa små individer faller för er tuffa innegrabbar och inte fattar bättre än att de blir utnyttjade... Sorgligast av allt är att jag har knullat med en av er och det är det sämsta jävla ligg jag haft, i katergorin porrstönare, skrikare eller näbbmus hamnar du på samma nivå som ett lik.

2009-04-23 @ 09:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0