Ice på bättringsvägen

Jag börjar känna mig bättre nu så förhoppningsvis är jag på fötter igen i början av nästa veckan. Jag får uppleva alla äventyr genom The Scout över helgen som har lite roligare planer än jag. Funderar på att köra ett Scrubs-maraton under morgondagen och njuta av Dr Cox underbara manlighet och sarkasm under en varm filt i soffan. EN kopp choklad vore inte helt fel det heller. Barracuda är inte heller helt bra ännu och får klara sig utan dator då han fått nå supervirus på sin lilla älskling. Vad har jag sagt om att surfa på porr hela dagarna? Be mig istället så skickar jag över lite roliga filmer! Skämt åsido, ni kan vänta er mest smaskens från the Scout denna helg och vi andra hopps vara igång till nästa vecka ordentligt igen.

Kommentarer
Postat av: :)

Krya på dig mannen! Väntar mig mer smaskig info från er grabbar!

2009-04-18 @ 15:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0