Barracuda, och cirkeln är sluten.

Att kalla barracuda för en ful fisk är väl knappast någon överdrift. Att alltid dyka upp kvart över 2 utanför krogen, att alltid finnas där till tröst då din pojkvän gjort slut, eller att alltid erbjuda den där sängplatsen du ej "behöver" förtjäna.
När det kommer till känslor så är jag nog som att sitta och prata med en spegel, dock kan du ju alltid räkna med en glad spegebild. För underskatta inte vikten av att alltid finnas där som stöd, så att du slipper gå hem själv då förstås.

Florerar en del runt högskolan där jag studerar för stunden. Två år kvar så chansen att bli den lyckliga på krogen finns ju fortfarande kvar för er tappra kvinnor i Gävle-stad. Nej nu kanske jag tog i lite. Jag är nog inte så snygg som jag själv kan tro. Fast pengar finns att tillgå, och det räcker bra i den här stan. Eller har jag fel?

Kroglivet i vår stad har väl tappat en del sista tiden. Fast nu är ju värmen på väg, så flickor strömmar in från alla håll.
Goya i lördags förresten. Riktigt bra på stora golvet. ( För dessa ständiga lök-dansare inne vid klassiker-golvet orkar man väl fan inte med?)

Inget ledde till allt och ganska snabbt på efterfesten märktes det att man inte behövde sova ensam denna natt. Kroppskontakten ökade för var minut och drink. Jag behövde bara se henne i ögonen för att förstå att det var dags att lämna 2an vid churchstreet och gå hem till... mig såklart. Hon bodde tydligen hos familjen i Hille (?) så alternativa sovplatser fanns ej att tillgå.

Stram. Full. Tråkig.
Är väl ett par ord som kan sammanfatta kvällen därefter. Denna brud hamnar på "inte-ens-kvart-i-2 ragg-listan".
Fast jag funderar på att testa henne nykter istället. Får se om ett sms åker iväg senare i afton måntro. För utseéndet var det absolut inget att klaga på.



Barracuda tackar för sig, för denna gång.





Kommentarer
Postat av: Erik

De där tjejerna har vi väl alla varit med om? Dock oftast tvärt om, bättre fulla än nyktra!

2009-04-06 @ 18:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0