Utmaningen- Resultat

Igår bestämde jag mig för att ta mig an utmaningen jag fick av Barracuda. Att använda mig av olika raggningsrepliker på tjejer. Just igår var planen att dra raggningsrepliken: "Hej! Får jag bjuda på Kaffe, te, mig?"  Så här gick det för mig:

Jag såg en fin blond tjej vid ett bord med en tjejkompis. mitt target var en 7.5a medan kompisen var en stark 6a. När hon gick till baren för att köpa sig en öl ( ja en öl... Härligt med tjejer som kan dricka öl) så passade jag på att gå fram och erbjuda mig själv.  Jag försökte vara tydlig med fick ändå ett "va?" av tjejen. Var därför tvungen att fortsätta mitt upplägg med "ja, får jag bjuda på mig själv? Jag kan vara riktigt roligt umgänge"  Tjejen log och bjöd med mig till bordet. Jag gjorde dem sällskap och vinkade efter ett tag dit Barracuda också så att jag skulle få lite tid med endast mitt target. Hon visade sig sedan vara en riktigt härlig tjej dessvärre var hon upptagen sedan ett år så jag försökte inte ens gå vidare med henne.

Slutsats:
Raggningsrepliken i sig funkade denna gång riktigt bra men när jag utvecklade den så var den inte längre lika tung vilket måste poängteras. Den är ändå ganska fyndig så jag ger den 3 av 5 i betyg då den kan vara lite svår att uppfatta. Mycket bättre på engelska:" coffee?, tea?, me?"-  då den får ett helt annat flyt.

Varning och allmänt tips:
Ett varningens finger måste hållas upp för de som väljer att prova denna replik. Tjejen kan försöka få dig att bjuda på dig själv för att bevisa dig och det får du inte göra. Det ska aldrig handla om att du ska bevisa dig för henne för då tappar du status i hennes ögon. (Du ska alltid försöka få henne att vilja bevisa sig i dina ögon). Hon ska inte kunna ha kontrollen över dig på något sätt. Om du ska göra något för henne i det här fallet så se till att hon gör något för dig också.
Detta gäller också situationer där tjejen t ex ska gå på toa och ber dig att hålla i hennes handväska eller liknande. Om du går med på detta så ska du alltså stå utanför ladies room som ett fån med hennes handväska i näven utan att kunna gå vidare. Om hon får dig till detta så vet hon att hon kan leka vidare med dig. Om du ska ändå göra detta för henne så se till att hon hon gör något för dig innan. Det kan t ex vara att göra någon fånig pose eller dansmove, bara hon förtjänar din tjänst.

Ice

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0