Trötta studentjejer söker boende!

Efter att ha varit på studentkryssningen förra året när jag tog studenten så kände jag att en ny tripp inte skulle kunna överträffa den första. Av den anledningen valde jag att stanna hemma i år. Hade planerat att umgås med Barracuda och Ice då vi alla tre var hembjudna till några tjejkompisar på vin och kex. Vid tresnåret ringde "grodan" och berättade att efterfesten för alla studenter skulle hållas på Goya.

Eftersom jag är den enda som kände mig i någolunda så rätt ålder så valde jag att ta med mitt pick och pack till Goya för att träffa alla trötta och slitna studenter. Fick tyvärr inte med mig Barracuda och Ice då de "är för gamla för sådant" och hellre umgicks med damer i sin egen ålder...vilken skräll!

Kön ringlade lång, eller visstja, det har den inte gjort på Goya sen  sommaren -07 så att ta sig in var det minsta problemet. Åldern varierade från 16åringar (vad fan gör ni där småttingar?) upp till 25åringar (vad fan gör ni där gamlingar?).  Trots avsaknaden av kön (kan dubbeltolkas) var det rätt bra drag på det enda dansgolvet som var öppet och kvalitén på tjejerna var ovanligt hög, kanske har jag blivit för snäll i mina bedömningar på sistonde?

Jag saknade mina wing-men denna kväll så grodan fick fylla tomrummet. Han var ovanligt skarp och rapp i sina kommentarer och kunde efteråt stoltsera med två nya nummer till fräscha förmågor, jag låter dock det vara osagt om alla var en över en sexxa på skalan eller inte...Han lyckades dock rätt väl med en av tjejerna. Hon var blondin,  svarta tights och någonting ljust på överkroppen. Orutinerad som han är glömde han ta namnet och har bara numret, big rookie mistake!

Min egna jakt slutade vid halv två då tjejen med de grymma läpparna kom fram och sa att hon supit bort sin nyckel under studentresan. Vi hade en fling för några månader sedan, men som ebbade ut.  Efter att vi hämtat ut jackorna tog vi en promenad för ovanlighetens upp till mig. När vi kommit in i hallen och kommit igång med goset så ringer min *censur* telefon, det står Barracuda på displayen så jag känner att jag måste svara. När jag svarar ger damen mig en ilsk blick och går mot sovrummet med orden: "prata fort". Samtalet avslutas efter fem minuter, men det var tydligen för lång väntan för damen...hon sover...katastrof..

Avslutade kvällen själv med en drink samtidigt som jag kollade på reprisen av Våra värsta år på TVn...

- The scout

Kommentarer
Postat av: Goyagirl

det va jöh visste lite kö igår!

2009-04-06 @ 16:58:34
Postat av: Mandy

Å helvete vilken skön blogg.. hm undrar om jag har listat ut vilka som ligger bakom den redan^^ Men håll er anonyma ni! Fortsätt skriva! Annars blir jag besviken! GO ON BOYS!

2009-04-06 @ 23:21:46
URL: http://amandarieem.blogg.se/new

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0