The scout

Barracuda glömde nämna att vi fick inspirationen av tjejerna bakom bloggen sexandthegavle. Måste givetvis tacka dom för den utomordentliga idéen, men vi tänkte ta hela konceptet till en ny nivå. Vi kommer ge er bilden av Gävles uteliv sett från några killars synvinkel! The scout är en 19-årig ung man som tog studenten förra året. Stjärntecknet skorpionen som jag innehar ställer vissa krav på mig och jag försöker leva upp till dom så gott det går. Staden Gävle känns väldigt ofta alldeles för liten för oss grabbar och då särskilt mig. Jag har inte det senaste året lyckats gå på stan utan att se en enda av mina erövringar. Jag tränar regelbundet både gym och löpning inför beachen '09. Ikväll är det givetvis partaj och ni räkna kallt med att få höra om alla de äventyr vi upplever under kvällen, natten och förhoppningsvis småtimmarna imorgon i bloggen... Förväntningar för kvällen? Givetvis. Skyhöga för att prata klarspråk. Ska förfesta på söder och sedan vidare mot heartbreak. Hoppas på lång kö så vi kan glida förbi i vanlig ordning. - The scout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0