Holliday on Ice!

Innan jag blev däckad av sjukdom efter helgen har det gått till såhär:

En skön startsträcka på helgen med tokfylla i torsdags på Slicken. Nån kanske lyckats lista ut vilka vi är men det tror jag inte då vi inte hängt ihop när vi varit ute. Barracuda och The Scout lyckades tappa bort mig redan vid kvart i 1 i torsdags då jag drog iväg på promenad med en tjej en halvtimme då. Varför då? promenad? Jag måste ta mig i kragen! 
Barracuda och The Scout höll i alla fall ångan uppe och träffade massa folk samt efterfest till 5.

Äventyret som The Scout nämner i förra inlägget var något som hände i lördags då jag var på mitt egna håll hela kvällen. Jag tog tåget ner till Uppsala för att möta upp med en kompis där nere, Markus. Otroligt nog var han en total besvikelse till wingman då han hade kass timing att avbryta mig i mina set och en ännu sämre förmåga att välja samtalsämnen med tjejer. Min favorit är när han, som är en sucker för kött, började diskutera mat med en ruskigt läcker vegetarian, Det var dömt att misslyckas.

Till kvällens avslut: Jag räddade Markus från plattfall då jag när tiden verkade rätt, tog med mig vegetarianen till dansgolvet och sedan baren. Vi kom bra överens då jag undvek mat som samtalsämne helt liksom under hela vägen från krogen till hotellet då jag inte ville att något skulle förstöra kvällen. Tjejen visade sedan en imponerande tillit till mig då hon plockade ett par handbojor och en tygbit jag skulle binda fast henne med. En helt fantastisk natt och tänk att en vegetarian kunde älska korv så mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0