Ice

Jag är 22 år, håller främst till på söder,  bruna ögon, brunt hår och får ofta höra att jag ser väldigt bra ut. Tar mig inte på för stort allvar utan har glimten i ögat och tycker om att bjuda till lite för att andra ska ha roligt. Stjärntecken känns mäkta ointressant då jag inte tror på astrologi och det jag läst om mitt stjärntecken inte stämmer in så mycket på mig.

Jag är i allmänhet ganska lugn när det kommer till att stöta på tjejer ute på krogen då Gävle är en ganska liten stad och jag vill inte ha rykte om mig att vara en player. Fast när humöret infinner sig så är jag väldigt bra på det och det är inte ovanligt att killar ber mig om tips och råd på hur de  ska göra för att få en tjej. Jag är smart, snabb i käften och vet hur tjejer fungerar. Inte alla förstås, men på det stora hela. Funderar på att lägga in lite enkla och smarta tips här i bloggen också.


Har sedan mitt senaste förhållande varit singel i snart ett år och känner inte för att skaffa en ny flickvän riktigt ännu även om jag inte skulle backa om jag träffade en tjej som passade mig som handen i handsken. Är väldigt kräsen när det kommer till utseendet på tjejer och ligger inte med vem som helst. En av mina svagheter är snygga bröst. Inte jättebauta silikonklot då men de ska ändå vara ganska stora, runda och fasta.

Avslutar med ett tips för att bli av med tjejer dagen efter. Du vaknar  upp där vid 11tiden på söndagen. Kollar  med ångest över axeln för att se vem som hade tur igår. Så märker du att tjejen nog hade mer "tur" än vad du hade. Väck partnern dra fram ett par fotbollsskor, innebandyklubba eller liknande- ta tag i denna/ dessa och påstå att du har match tidigt och att bruden måste  iväg. Det funkar sjukt bra, tro mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0