Fel target. För hon är väl "röd" ?

Scout du vet att du är helt ute på hal is va? Ökänd är ju bara skitsnack. Bara för att inte du fick komma behöver du ju inte starta nåt jävla världskrig eller?

Hur som helst.
3 flickor och dem är supertrevliga enligt mig. Två från borgis och en från vasa, kan väl inte bli bättre eller?
Blev en rätt lugn förluva med trevliga lekar och svepningar. Polarn, ni kan kalla honom för "Hockey", tyckte till och med att vi kunde strunta i krogen för "he was having a really good time". Men flickorna tyckte givetvis annorlunda så besöket på Goya kändes givet.

Polarn hade inte träffat dessa tjej-kompisar tidigare och han verkade fatta tycke för speciellt en av dem. Vet inte vart dom hamnade men det blev iallafall på varsitt håll. Själv blev jag ganska full och strulade runt med en annan av förluvebrudarna, som jag dejtat en del tidigare. Hade ju inte planerat detta och det  blev extra ångest när en blondin jag är lite  "in to" visade sig vara på goya också. Jag tror i och för sig att hon har kille. Så antar att jag får hålla mig lite kall där ett tag. Tightsen och dressen satt på som vanligt iallafall kund jag konstatera. Hockey, som lirar i nåt  J20 J25 J30 eller vad tusan det kallas, körde iallafall hårt på Goya och var på lite för mycket (se många). Detta var nog största anledningen till att han fick sova själv denna afton.

Scout var på goya men hängde mest med sina riisiga ungdoms-kompisar som jag inte var så taggad på att hänga med, svettandes med en stor stark i handen liksom.

Mitt röda target fick mig lite avtaggad så jag drog hem själv och somna till nån dynga på tv:n, som verkligen måste ha varit dynga då jag inte kommer ihåg att  jag ens träffade kudden innan drömmarna flög in.

Avslutningsvis kan Barracuda iallafall berätta att förkylningen är lika bortblåst som Scout var på goya i går och att nästa helg inte kommer vara lugn, tillbakadragen eller censurerad ;)

-B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0