Fcuk!

Hur ska jag klara mig utan TVn? En av mina absoluta Hobbies är att sitta tillbakalutad i den sköna soffan och njuta av vad TV:n har att erbjuda. Tänk er bilden av Al Bundy i "Våra Värsta År" då han sjunker ner i sätet med gamla trasor på kroppen, sticker ena handen innanför byxorna medan han kontrollerar fjärrkontrollen med den andra. Det är typiskt jag... Förutom att jag inte har handen innanför byxorna, lägger undan fjärrkontrollen, har fräscha men sköna kläder på mig  och luktar gott förstås. Vad ska jag nu ta mig till? Ikväll är det löst eftersom vi kommer att hänga hemma hos Barracuda eller The scout men jag har inte för avsikt att flytta in hos någon av dem.
 
Jag får nog helt enkelt se till att ladda hem lite filmer till datorn som en provisorisk lösning men det blir ju inte alls samma sak att ställa lap topen på soffbordet. Det är som att byta ut MAX till McDonalds. Båda mättar men det är en himla skillnad på njutningen. Hoppas inte att TVn blir borta alltför länge på lagning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0