Ett tips!

Här kommer ett mäktigt tips till er killar. Detta funkar inom raggning, försäljning, övertalning osv, osv.
Om någon är osäker på om de vill ha en produkt, g på en dejt med dig eller liknande och ger dig svar som:
-Jag skulle gärna gå på en dejt med dig, men vi har just träffats.
-Jag är väldigt intresserad av produkten, men den är väldigt dyr.

Nyckelordet här är "men"! Tjejen är intresserad men lägger fram hela meningen på ett negativt sätt. Detta kan vi påverka. Och det är pissenkelt faktiskt. Formulera om det hela så att ordet "men" gör det hela positivt istället:
-Visst, vi har just träffats, men du vill gärna gå på en dejt med mig.
-Ok, så du tycker den är dyr, men du är intresserad av produkten...

Varsågoda boys... use it carefully ;) 


 /Ice


Kommentarer
Postat av: snygg

Funkar de här om man e ful med? hahhaa

2009-04-07 @ 16:22:20
Postat av: Mandy

Den skulle lätt funka på mig^^ hihi

2009-04-07 @ 20:56:12
URL: http://amandarieem.blogg.se/new

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0