En fredag på Slick

Blir till att festa utan de andra gubbarna den här helgen. Igår blev det en kväll med blandade positiva och negativa upplevelser. Förfesten var en tillställning utan några peakar hos Anders på söder. Vi var 5 killar och 3 tjejer vilket ju inte är helt ultimat. Speciellt inte när 2 av damerna är upptagna och den tredje ser ut som ett troll. Väl framme vid krogen lämnade jag det gänget och slank in före kön som vanligt och stötte ihop med kompis som lyckats uppnå ett rykte som en riktig playboy i den här lilla staden. Vi kallar honom för Batman. Det blev mycket intressant då killen känner sjukt mycket folk  och jag därigenom fick några frikort till konversationer med några riktigt heta damer. Jag minns speciellt ett tillfälle då vi gick ut för att ta frisk luft och han går fram till ett blondt bombnedslag med plasttuttar. Jag hängde såklart med och gjorde ett försök på henne men fanns inget att hämta då hon tydligen hade pojkvän. Något som  Batman självklart "glömt" att nämna för mig. Roligare så tyckte han- Den jäveln.

Jag och Batman kom ifrån varandra mot slutet av kvällen och den slutade med att jag fått 2 nya nummer. En kort blond tjej i rött och läcker brunett i lite för kort hår för  tillfället men det hade jag överseende med denna gång. Jag  hamnade sedan på en efterfest som tyvärr inte var mycket bättre än förfesten.  4 killar och 3 tjejer hos Anders igen. En av tjejerna hade potential men hon tog taxi hem ganska tidigt. En av de andra tjejerna tjetade halva kvällen om att få sova över hos Anders men han tyckte annorlunda och skickade ut henne och hennes kompis vid halv 5 tiden. Jag valde att gå hem strax efteråt.

- The Scout


Kommentarer
Postat av: hon

tror nog jag kan veta vilker eran lilla batman är ;)

2009-04-18 @ 14:38:19
Postat av: Hmm

batman är det JN?

2009-04-19 @ 03:09:38
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Rösta på veckans blogg!

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-19 @ 03:10:36
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0