Ice's Topplista: Platser jag ännu inte haft sex på!

Här kommer en lista på hur jag värderar platser jag ännu inte haft sex på, men vill ha. Har försökt vara så realistisk som möjligt. Listan kan komma att ändras med tiden då jag kommer på nya platser och kommer att ha sex på de som nämns nedan. Det kommer snart även att komma en lista på favoritplatser jag haft sex på.


1: Under Megan Fox ( Inte omöjligt)
2: En Stor Scen ( utan publik, Det är en Stor scen- Info överflödig)
3: Balkong ( Spännande)
4: Ett kontor ( Med ett enda armsvep slita ner allt på skrivbordet, Lyfta upp tjejen, lägga henne på rygg och entra)
5: flygplan (Trångt, men ett måste)

kom gärna med förslag på platser ni tycker/tror att jag glömt.

/ Ice

Kommentarer
Postat av: Emma

Bastu är överskattat iaf!

2009-04-21 @ 23:47:58
Postat av: Anonym

offentliga toaletter! så smutsigt, så underbart

2009-04-22 @ 17:57:13
Postat av: emma 2

bastu, men det måste vara mörkt och massa "förråds-prylar" där hahah

2009-04-22 @ 18:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0