Big plans!

Vi har stora planer för dagen. Fest och grillning med massa folk som vi vet gör kvällen fett kul. Sånger och lekar är ett måste då vi ska försöka göra den här kvällen oförglömlig. Ungefär som när en ruskigt full polare gick in i baren på en krog här i Gävle och började blanda sin egen drink. Han åkte snabbt ut och våra pikar will haunt him forever.

Jag har eventuellt planer på att smita ifrån festen senare för krogen då jag har ett annat gäng kompisar som försöker få dit mig. Allt beror på vad det är för folk på festen. Med folk så menar jag brudar om det var oklart.

Ni kan i alla fall räkna med en del smaskigheter om den här dagen i efterhand.

Over and out
// Ice


Kommentarer
Postat av: Anonym

hm, slut på smaskigheter att avslöja?

2009-05-11 @ 14:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0